Levanger Bowling

Vis kart

Høstserien i Bedriftsbowling starter etter høstferien!

NÅR: Serien spilles i bowlinghallen på Moan (Levanger) på mandager kl 18 (1. divisjon) og tirsdager kl 18 (2. divisjon) med oppstart i uke 42 i oktober. Det spilles i to divisjoner og det spilles fram til påske ca. Det er avhengig av antall lag hvor lang serien blir.

REGELVERK: Det er tre på hvert lag, både damer og herrer (mix) kan delta. Man kan spille med så mange ulike spillere man vil igjennom sesongen fra sin bedrift, men navn på spillere og fødselsdato må oppgis. Det spilles 3 serier i en kamp (3 serier x 3 spillere på lag pr kamp). Bedriftsbowling skal være gøy og våre verdier er aktivitetsglede, fellesskap, helse og ærlighet. Så fairplay står i fokus. Vi er underlagt NIF`s dopingreglement. Lagene er ansvarlig for å ha forsikring selv. Gebyr for å trekke laget fra laget et påmeldt og i løpet av sesongen er på 1000 kr. Ikke møte til kamp gebyr på 500 kr om man ikke sier ifra innen to døgn før kampen avvikles. Om det sies ifra er det lagets ansvar å ta kontakt med motstanderlaget å ordne annet spilletidspunkt innen neste serierunde starter. Vi ønsker minst mulig omberamming.

SPILLEPLAN OG TABELL: Terminoppsett og resultatene fra kampene vil bli lagt ut her: http://bedrift.bowling.no/

PREMIERING: Hver divisjon premieres.

PRIS OG PÅMELDING: innen 5. oktober og man trenger kun én påmelding pr lag. Man velger divisjon ved påmelding. Navn på lag, navn på spillere med fødselsdato på spillere meldes inn på mail før oppstart. Det er viktig å ha fødselsdato og navn på alle spillere for å kunne legge de inn i bowlingresultatsystemet. Deltakeravgifta er 1000kr pr lag vil bli fakturert når man melder på laget. Man betaler 330 kr pr kamp i hallen, som da dekker spill for 3 spillere som hver spiller 3 serier. Bowlinghallen fakturerer bedriften/bedriftsidrettslaget.

Påmelding Bedriftsbowling Levanger 1. divisjon finner du her!

Påmelding Bedriftsbowling Levanger 2. divisjon finner du her!

Ta kontakt om du har spørsmål:
andrea.hagstrom@bedriftsidretten.no
Bowlingutvalgsleder: Ivar Lønnum